Inzetbaarheid op de kaart zetten binnen uw organisatie!

Binnenkort is het weer zover en kan weer een ESF-subsidie worden aangevraagd door bedrijven en instellingen. Hierbij gaat om het langer en productiever aan het werk houden van medewerkers.

Er kan middels een ESF-subsidie aanvraag de helft van de projectkosten gesubsidieerd worden met een maximum van 15.000,- EURO. Een voorwaarde is dat de aanvrager de helft van de projectkosten ook daadwerkelijk bijlegt.

Het aanvraagtijdvak van juni is gesloten maar er nadert een nieuwe aanvraagtijdvak die, voor arbeidsorganisaties (art. B1, Subsidieregeling ESF 2014-2020), ingaat op maandag 12 november, 9.00 uur, tot en met vrijdag 16 november 2018, 17.00 uur. Het maximum beschikbare bedrag voor het verlenen van de ESF-subsidie bedraagt 15.000.000,- EURO. Ervaring leert dat deze aanvragen snel “vollopen”. Daarom is het advies snel te handelen en ervoor te zorgen dat ruim voor aanvang van het nieuwe aanvraagtijdvak het project duidelijk is voor wat betreft het doel en de specifieke eisen die gesteld worden aan de aanvraag. Aanvragen kunnen immers ook worden geweigerd wanneer deze niet voldoet aan de gestelde weg- en regelgeving.

Op het gebied van aanvragen van een ESF-subsidies leveren wij onder andere de volgende diensten:

- Opstellen en formulering van het project;
- Advisering omtrent de gestelde doelstellingen;
- Begeleiding inzake de specifieke (project)doelstelling;
- Aanvragen, beoordelen en controleren van de aanvraag.

Wij onderscheiden ons op de markt door uitsluitend te werken met duurzame inzetbaarheid adviseurs welke zijn geregistreerd in het RADI-register en voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen vanuit de RADI Federatie.

Meer weten over onze inzetbaarheidsdienstverlening? Neem contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06 - 29 12 43 34 zodat we samen kunnen kijken wat Classen Consultancy voor u kan betekenen.

Gerelateerde dienstverlening Classen Consultancy: Duurzame Inzetbaarheid / Verlagen van verzuimkosten / Uitvoering Sociale Zekerheid / ZW & WGA eigenrisicodragen

 

Waarmee kan Classen Consultancy u van dienst zijn?


Neem contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06 - 29 12 43 34 zodat we samen kunnen kijken wat Classen Consultancy voor u kan betekenen.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Contact gegevens

Classen Consultancy BV

Bezoek en postadres:
Van Laerstraat 21
5921 JG Venlo

E-mail info@classenconsultancy.nl
Website www.classenconsultancy.nl

Kamer van Koophandel 72624159

BTW NL 859178043B01

Social Media

Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn

 

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 18:00 uur.

 

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van Classen Consultancy zijn hier te downloaden.

 

Privacy statement

In het privacystatement van Classen Consultancy is vastgelegd hoe wij, conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming, omgaan met de verwerking van persoonsgegevens.